IRT 3000

Sadržaj

Bosch u Hrvatskoj bilježi dvoznamenkasti rast

20.06.2017

Bosch, jedan od vodećih svjetskih dobavljača tehnologije i usluga, završio je fiskalnu 2016. godinu s konsolidiranom prodajom od 404,8 milijuna kuna (54 milijuna eura) u Hrvatskoj, što znači da je zabilježio snažan rast viši od 25 posto.

„Očekujemo da će porasti potražnja za našim pametnim proizvodima i uslugama koji olakšavaju svakodnevni život, a da će naše lokalno poslovanje, na temelju pozitivnog prvog tromjesečja, u 2017. nastaviti rasti”, izjavila je Mirsada Kudrić, glavna direktorica Boscha u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Sloveniji na Boschovoj konferenciji za tisak u Tehničkom muzeju Nikola Tesla u Zagrebu.

Bosch_media_02_resize

Broj zaposlenika u Hrvatskoj ostao je stabilan, s gotovo 70 zaposlenika uključujući nekonsolidirana društva. Očekuje se da će taj broj ostati na sličnoj razini i tijekom 2017. godine. Bosch procjenjuje da će do 2020. globalni volumen IoT tržišta rasti 35 posto godišnje do 250 milijardi dolara. Na globalnoj razini, tvrtka je u 2016. prodala 27 milijuna proizvoda osposobljenih za internet. Svi će njezini novi elektronički proizvodi do 2020. biti povezivi. Zbog rastuće potražnje za povezanim rješenjima, Bosch Hrvatska u 2016. je otvorio poseban odjel Pametna rješenja (Smart Solutions). Nadalje, tvrtka je lani u Zagrebu održala prvu poslovno tehnološku regionalnu konferenciju Bosch Smart Solutions, na kojoj se okupilo oko 450 gostiju iz regije. Tri glavne teme koje je Bosch predstavio na konferenciji bile su: Pametni gradovi, Industrija 4.0 i Pametni turizam. Cilj konferencije bio je predstaviti rješenja za bolju kvalitetu života za ljude koji žive u gradovima, bolju povezivost i automatizaciju industrijske proizvodnje te kreativna rješenja za turizam. Referentni primjeri u Pametnom turizmu bili su Marina Frapa i nova dubrovačka zrakoplovna luka, u kojima su implementirana rješenja odjela Bosch sigurnosnih sustava. Na konferenciji se okupio velik broj Boschovih stručnjaka, projektanata i integratora projekata iz različitih tvrtki iz Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine. Imajući u vidu suzdržanu gospodarsku prognozu i geopolitičku nesigurnost, Bosch u 2017. planira postići rast prodaje između tri i pet posto. „Sadašnji poslovni uspjeh daje nam prostora da oblikujemo svijet budućnosti”, rekao je dr. Volkmar Denner, predsjednik Boschova upravnog odbora. „Kao predvodnici na području inovacija, mi oblikujemo i potičemo transformaciju”, dodao je Denner. Ključne točke te transformacije promjene su u sferi mobilnosti i povezivosti interneta stvari. Svi će Boschovi novi elektronički proizvodi do 2020. biti povezivi. Ključni je čimbenik toga umjetna inteligencija (UI). Tijekom idućih pet godina Bosch će uložiti 300 milijuna eura u svoj centar za umjetnu inteligenciju.

ar©tur 2016