IRT 3000

Sadržaj

Prihodi AD Plastik Grupe lani 18 posto veći nego 2023.

12.03.2025

Poslovni prihodi AD Plastik Grupe u prošloj godini iznosili su 152,96 milijuna eura, što je povećanje od 18,2 posto u odnosu na prethodnu godinu. Istovremeno, EBITDA porasla za 83,2 posto, dosegnuvši 13,21 milijun eura, dok je neto dobit iznosila 2,15 milijun eura, prenosi Jutarnji.hr.

AD Plastik (nova), foto ilustracija Freepik
Foto: Ilustracija Freepik

Nerevidirani financijski izvještaj za 2024. godinu, kako su objavili iz AD Plastik Grupe, potvrđuje snažan rast prihoda i stabilizaciju poslovanja te da ostvareni rezultati jasno ukazuju na jačanje tržišne pozicije kompanije i postavljanje čvrstih temelja za održiv rast u budućem razdoblju. U kompaniji su istaknuli da su ostvareni rezultati odraz realizacije novih projekata, optimizacije poslovnih procesa i povećane iskorištenosti kapaciteta. Novi projekti pokazali su se ključnim pokretačem rasta prihoda, naglasili su u AD Plastiku, te će njihova daljnja realizacija pozitivno utjecati na poslovne rezultate u 2025. i narednim razdobljima, uz dodatno povećanje iskorištenosti kapaciteta i profitabilnosti. Očekuje se kako će serijska proizvodnja projekta koja započinje u ovoj godini, dodatno poboljšati operativnu i financijsku učinkovitost kompanije.

Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastik Grupe, izjavio je da je iza njih godina stabilnog rasta, strateških iskoraka i prilagodbi u dinamičnom poslovnom okruženju. Unatoč makroekonomskim izazovima i neizvjesnostima na globalnom automobilskom tržištu, ostvarili su, kako je istaknuo Došen, zapažen poslovni rezultat koji potvrđuje uspješnost naše strategije usmjerene na rast i optimizaciju poslovanja. „Posebno veseli činjenica kako su naši ključni tržišni iskoraci već sada vidljivi. Tako smo tijekom izvještajnog razdoblja ugovorili nove poslove u vrijednosti od 54,8 milijuna eura, a početak 2025. obilježilo je sklapanje značajnog ugovora u vrijednosti od 126,8 milijuna eura s novim kupcem na europskom tržištu. To nam daje jaku osnovu za daljnji rast i stabilnost poslovanja“, rekao je Došen.

AD Plastik Grupi, piše Jutarnji.hr, jedna je od vodećih dobavljača automobilske industrije u Istočnoj Europi koja se bavi razvojem i proizvodnjom komponenti za interijere i eksterijere vozila. S više od 35 godina iskustva, osam tvornica u pet zemalja i 2.000 h zaposlenika različitih profila. Proizvodi više od deset milijuna različitih dijelova godišnje za preko osamdeset modela vozila koji se isporučuju u dvadesetak zemalja diljem svijeta. Proizvodi Grupe nalaze se u vozilima najvećih svjetskih proizvođača automobila poput Renault Grupe, Stellantisa, VW Grupe, Suzukija, Bentleya, Toyote, Nissana, Forda, Opela, BMW-a, Dacie i mnogih drugih.

IZ AD Plastika su naglasili kako su projektne i industrijalizacijske aktivnosti bile među ključnim prioritetima kompanije tijekom 2024. godine, a njihova uspješna realizacija imala je značajan utjecaj na poslovne rezultate. Iako su ulaganja bila značajna zbog pokretanja novih projekata, istaknuli su da su naplata alata i pozitivan operativni novčani tok omogućili su značajno razduživanje. Dodali su da su prodajne aktivnosti bile vrlo dinamične, s naglaskom na europsko tržište i stabilan priljev novih ugovora.

Automobilska industrija prolazi kroz razdoblje velikih promjena, prenosi Jutarnji.hr, pri čemu tržišni trendovi jasno ukazuju na potrebu prilagodbe potrošačkim navikama. Istovremeno, regulatorne promjene i makroekonomska neizvjesnost zahtijevaju dodatnu fleksibilnost u poslovanju. No, Došen je poručio da u 2025. ulaze spremni za daljnji rast, jačajući svoju konkurentsku poziciju i stvarajući održivu vrijednost za sve dionike. Poručio je da u vremenu dinamičnih promjena ostaju usmjereni na stvaranje kvalitetnih i pouzdanih rješenja koja zadovoljavaju visoke standarde naših kupaca i sve zahtjevnijeg tržišta.


Izvor: Jutarnji.hr

ar©tur 2021