Nakon što je pokorila Indiju, zagrebačka kompanija krenula na Egipat
25.02.2022
Nakon što je prošlih godina pokorila Indiju, zagrebačka tehnološka kompanija Altpro sada je ušla i u Egipat gdje radi na prometnom povezivanju monorailom glavnog grada Kaira s dva nova satelitska grada od kojih će jedan postati nova prijestolnica te države, piše Poslovni dnevnik.
Monorail Altpro Egipat, foto Pixabay
Tin Viduka, član Uprave Altproa zadužen za prodaju i marketing, pojasnio je da se radi o jednom od njihovih najvećih projekata, a u koji su ušli sa svojim dugogodišnjim globalnim partnerima – Bombardierom i Alstomom. Iako zbog povjerljivosti ugovora ne smiju govoriti o financijskim aspektima, naglašavaju da se radi o značajnom i dalekosežnom projektu jer, kako je istaknuo Viduka, osim što ulaze na novo tržište s velikim potencijalom, radi se o novoj tehnologiji koju su duže vremena sami razvijali. „U ovom poslu sudjelujemo sa signalnim sustavima za infrastrukturu koji su jamstvo visoke pouzdanosti i poboljšane sigurnosti. Naši sustavi za brojanje osovina za jednošinske tračnice trenutno su jedinstveni u području kontrole i detekcije nestandardnih tipova vlakova. Senzori brzine, smjera i položaja jednošinskih vlakova razmjenjuju ove vitalne informacije s drugim infrastrukturnim podsustavima”, rekao je Viduka za Poslovni dnevnik. U Egiptu se radi o dvije linije monoraila, ukupne duljine od stotinjak kilometara. Prva od 54 km će povezivati istočni Kairo s novom administrativnom prijestolnicom koja se zasad zove 'New Capital City' i trebala bi imati gotovo sedam milijuna stanovnika, a druga linija od 42 km će povezivati kairsko predgrađe Gizu s novim gradom službenog imena '6th of October City'. Vrijeme putovanja bit će značajno smanjeno i iznosit će oko 60 minuta za prvu liniju i oko 42 minute za drugu. Cairo Monorail će koristiti 70 potpuno automatiziranih vlakova Bombardier INNOVIA Monorail 300, dakle bez strojovođe, a koji će se proizvoditi u Derbyju u Engleskoj.