IRT 3000

Sadržaj

Tvrtka OPTIMA predstavlja novi koncept obrazovanja korisnika

04.06.2019

Strojevi za pakiranje su vrlo skupi i kompleksni, pri čemu novi strojevi moraju omogućavati što bržu dobavu proizvoda na tržište od njihove instalacija u proizvodne pogone. U mnogo primjera dolazi do poteškoća pri uporabi opreme za pakiranje radi nedostatka stručnog znanja kod korisnika. Školovanje operatera tijekom instaliranja i pokretanja stroja za pakiranje je važan dio programa Total-Care tvrtke Optima packaging group GmbH.

190528-S5Odjel Optima Consumer je razvio različite strategije za nuđenje što bolje podrške korisnicima, kao primjerice raspoloživost njihovog inženjera, koji prati korisnike kroz dulje razdoblje. Alternativa je i novi koncept obrazovanja mentora kod njihovih kupaca, gdje najbolji stručnjaci tvrtke Optima školuju stručnjake kod korisnika. Kod korisnika opreme za pakiranje, svi se strojevi i linije za pakiranje donekle međusobno razlikuju, pojašnjava Michael Weber, voditelj servisa u Optima Consumer. U tvrtki traže rješenja, kako na praktičan način prenijeti svoje stručno znanje i iskustva svojim korisnicima. Svojim korisnicima šalju servisne inženjere, koji najbolje poznaju pojedini stroj. S vremenom su u tvrtki Optima zaključili, da kod njihovih korisnika postoje određeni pojedinci, koji su vrlo talentirani i motivirani glede primjene njihove opreme za pakiranje, pojašnjava Michael Weber.

Stručnjaci tvrtke Optima školuju najbolje zaposlenike kod korisnika
Najkvalificiraniji servisni inženjeri u tvrtki Optima prenose svoje znanje i iskustvo na buduće stručnjake na stroju za pakiranje kod svojih korisnika. Sve to se izvodi neposredno na stroju tijekom instaliranja i pokretanja, što zahtijeva približno jedan tjedan intenzivnog školovanja, kako bi naučili i testirali sve funkcije, koje im stroj omogućuje. Tijekom procesa školovanja izrađuju se skice i videosnimke postupka, što osigurava da operateri dobiju svu potrebnu podršku u kombinaciji s edukacijskim materijalima, pojašnjava Isabel Majanguissa, koja je odgovorna za koordinaciju tečajeva školovanja u Optima Consumer. Sada, kada servisni inženjeri tvrtke Optima i operateri kod kupaca zajedno sudjeluju u okviru školovanja tijekom instaliranja i pokretanja opreme, prijenos znanja je brži i jednostavniji.

Tijekom ponavljanja dobivenog znanja, provjerava se i po potrebi ažurira dokumentacija, koja je nastala tijekom školovanja, tako da stručno osposobljeni zaposlenici kod korisnika mogu prenijeti znanje na druge operatere opreme za pakiranje u tvrtki. U tvrtki Optima za određene kupce pripremaju edukacijske materijale koje objavljuju na internetu. Ta korisnička baza podataka se primjenjuje za kasniji prijenos znanja prema svojim korisnicima, gdje dodaju različite dokumente, kao što su najnovije videosnimke o primjeni opreme za pakiranje, pojašnjava Isabel Majanguissa.

www.optima-packaging.com

ar©tur 2021