S Roglićem u srednju Europu želi oko 70 uglavnom prehrambenih kompanija
07.11.2016
Oko 70 domaćih, mahom prehrambenih, tvrtki iskazalo je interes za sudjelovanje u dugoročnom projektu izvoza hrvatskih proizvoda na tržišta Srednje Europe preko Orbicovih distribucijskih kanala, kaže vlasnik Orbica Branko Roglić, čija je vizija stvaranje kanala kojima će na najpovoljniji način cirkulirati roba po tom dijelu Europe i doći do više od 68 tisuća prodajnih mjesta.
Oko 70 domaćih, mahom prehrambenih, tvrtki iskazalo je interes za sudjelovanje u dugoročnom projektu izvoza hrvatskih proizvoda na tržišta Srednje Europe preko Orbicovih distribucijskih kanala, kaže vlasnik Orbica Branko Roglić, čija je vizija stvaranje kanala kojima će na najpovoljniji način cirkulirati roba po tom dijelu Europe i doći do više od 68 tisuća prodajnih mjesta.
U Orbicu je tu svrhu osnovan poseban odjel za izvoz, a cilj je jak poticaj izvozu hrvatskih proizvoda ponajprije na tržišta Mađarske, Češke, Slovačke i Poljske, na kojima je Orbico postao vodeći distributer.
Osim velikih proizvođača poput Kraša, Podravke, Badela 1862 i Sardine za taj su projekt zainteresirane brojne male i srednje tvrtke, a Roglić je naročito zadovoljan vinarima, kojima predviđa uspjeh na tim tržištima.